terima kasih sahabat

Isnin, 30 November 2009

28 November 2009




nak senyum pun menggigil.. hahaha

bersama ayahku syg...

nie cincin...

bersama mamaku cyg...
Alhamdulillah.. walaupun sudah dua hari berlalu, tetapi saya akan ingat sampai bila-bila peristiwa yang berlaku pada hari Sabtu, 28 November 2009 lalu sepanjang hidup saya, insya Allah...

saya mengucapkan terima kasih kepada semua yang bertungkus lumus dalam menjayakan majlis saya.. terutamanya kepada kedua ibu bapa saya, family saya, kakak-kakak saya, abg-abg saya, kakak ipar, abg ipar, adik-adik semua yang saya sayang.. terima kasih kerana sudi membantu saya dalam menjayakan majlis saya.. terima kasih juga kepada paklang (Cikgu Ateh Salim) kerana sudi menjadi wakil bagi pihak ibu bapa saya.. terima kasih juga kepada saudara mara saya sebelah ibu, rombongan pihak lelaki, dan sebahagian org kampung kerana sudi meraikan majlis saya.. saya hanya mampu mengungkapkan ucapan terima kasih.. hanya Allah sahajalah yang dapat membalas budi baik semua.. mudah-mudahan Allah memudahkan urusan kalian..

setelah dirisik pada 17 Oktober 2009 yang lalu, akhirnya kami telah mengikat tali pertunangan pada 28 November 2009. harapan kami, Allah memberkati hubungan dan ikatan kami, Allah permudahkan urusan kami, Allah lindungi kami, Allah tabahkan hati kami dalam menempuh segala dugaan dan cabaran dalam alam ini.. Mudah-mudahan apa yang kami rancang, Allah permudahkan dan Allah berkati... Amiiin..

3 ulasan:

  1. Musykil: Apasal bila awak kata Pak Lang ditulis pulak namanya dalam kurungan?
    Orang lain tak pulak!
    Rasanya itu satu penghormatan tertinggi. Terima kasihlah. Dan Pak Lang doakan agar awak berdua menghadapi segala peristiwa mendatang ini dengan tabah dan kesabaran.
    Sesunggunya inilah yang dinamakan 'kehidupan baru bermula'.

    BalasPadam
  2. tahniah ya Mimi....InsyaAllah majlis nnti kite datang...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...