terima kasih sahabat

Sabtu, 29 Oktober 2011

negeri sembilan vs terengganu

malam nie, akan berlangsung secara live perlawanan akhir piala malaysia antara negeri sembilan dengan terengganu..

selama ini, saya tidak pernah mengambil tahu pasal bola, tp malam nie saya sudah bersedia untuk menonton perlawanan akhir ini..saya harap kedua dua pasukan menunjukkan persembahan yang hebat. hehe maklumla, ini kali pertama saya berminat untuk melihat bola sepak..

pasukan pilihan saya tentulah negeri sembilan kerana negeri sembilan berdekatan dengan negeri saya johor.. hehe bukan sebab player dia sebab saya tak kenal sorang pun player dia kecuali aidil ngan zakuan adha tu... yg lain semuanya saya tak kenal.. kalo yang terengganu lagilah saya tak kenal, sebabtu saya tidak sokong terengganu..

tapi sayangnya, ramai yang meramalkan terengganu akan menang.. erm mari kita saksikan malam ini....

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...