terima kasih sahabat

Isnin, 17 Jun 2024

Hari Lahir ke 41 Tahun🌸

 16.6.2024 - 41 y.o 🤭🥰

9 Zulhijjah 1445h

Tq my hubby tak pernah lupa my birthday

semoga dimurahkan rezeki dalam rahmat Ilahi


saya tau, bukan senang nak jaga hati saya

tapi saya cuma perlukan perhatian dan kasih sayang

bukan kebendaan

cukuplah ambil berat, prihatin, kata-kata yang baik, sembang selalu, puji-pujian

bukan biarkan saya 

biarkan saya buatkan hati saya kosong

biarkan saya buatkan saya teringat yang lain 

biarkan saya buatkan saya menjadi lebih sedih 😪

#simpansiniuntukkenangan





4 ulasan:

  1. Balasan
    1. tu pun belum dimakan. semalam puasa sunat arafah 😇

      Padam
  2. Redha terima baik buruk dia.kita pun bukan baik

    BalasPadam
    Balasan
    1. InsyaAllahu Taala. yang penting bersyukur n toleransi. 🤍

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...