terima kasih sahabat

Sabtu, 10 Disember 2011

hari terakhir sesi persekolahan 2011 di smktpr


ini adalah beberapa keping gambar saya semasa minggu terakhir persekolahan bagi sesi 2011.
pada tahun ini, saya bercuti lebih awal daripada biasa atas sebab sebab tertentu.. saya telah memohon crk dan crk saya diluluskan... saya mula bercuti pada 17.11.2011. gambar2 yang saya paparkan adalah pada hari rabu 16.11.2011 .
gambar ini juga adalah gambar sewaktu saya bergelar anak dara bersama kawan2.. hehe


bergaya jap bersama kak aliffa (cikgu sejarah) dan ustazah hafizah.. kedua2nya orang kelate..

ini pulak cikgu mazilah..from kelate jgk.. cikgu sejarah jugak dan merupakan housemate saya.

meja saya telah dikosongkan, yg tinggal hanyalah benda2 hadiah nie.. hehe

     
nie pulak adalah kak ain (cikgu noraini) ketua panitia Bahasa Melayu.. memang banyak pengalaman kak ain..seronok belajar dari dia.. tapi, sayangnya kak ain sudah meninggalkan kami.. beliau akan berhijrah ke gelang patah.. alhamdulillah... moga kita bertemu kembali ye kak ain..

ok.. gambar anak murid, x yah lah upload.. hehe len kali naaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...