terima kasih sahabat

Selasa, 24 Januari 2012

E G TUKAR

sudah 4 kali saya memohon e g tukar ( sistem pertukaran guru secara online ). saya berharap rezeki saya ada pada tahun 2012 nie kerana sebelum ini alasan saya seperti tidak cukup kukuh...

tetapi.. mampukah saya? dengan keadaan sekolah yang tidak cukup guru pendidikan Islam buat masa sekarang ini. untuk pembukaan tahun 2012, kami guru-guru P.Islam hanyalah seramai 5 orang sahaja dengan jumlah pelajar seribu orang yang majoritinya beragama Islam. bayangkan, dalam seminggu kami diberi masa 36 masa untuk seminggu... Allah... Dia sahaja yang tahu perasaan kami.. demi anak bangsa, mengajar dan mendidik ilmu akhirat ini, kami redha... tapi iman saya yang senipis kulit bawang ini, kadang2 mengeluh juga.. kepenatan..

Allah.. Allah... Allah...... mudah2an Allah beri kami kemudahan untuk mendidik anak2 kami...

Alhamdulillah, selepas cuti tahun baru cina nanti, jadual berubah,.. insya Allah, ada masa untuk bernafas sedikit..

~~ masih mengharapkan keredhaanNya dan berkatilah usaha ku ini ~~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...