terima kasih sahabat

Selasa, 3 Januari 2012

sesi persekolahan 2012.

insya Allah, esok bermulalah sesi persekolahan 2012. tahun ni, saya mengajar 8 kelas. Pendidikan Islam tingkatan 1 sekelas, tingkatan 2 sebanyak 2 kelas, tingkatan 4 sekelas dan tingkatan 5 sebanyak 2 kelas. manakala subjek Tasawwur Islam pula, saya mengajar 1 kelas untuk tingkatan 4 dan sekelas untuk tingkatan 5. kesemua sekali, 36 masa saya mengajar dalam tahun ini. hmmm x pernah dalam sejarah mengajar 36 masa dari 44 masa. masa lapang saya hanyalah masa rehat.

tahun ini juga, tahun yang lain dari biasa bagi hidup saya... masa seperti berubah sedikit. jangan suka menangguh kerja, buat kerja secepat mungkin, kerana saya perlu bergegas pulang ke kampung untuk menyelesaikan tugas utama saya. mudah2 an Allah berkati usaha saya selama ini.

2 ulasan:

  1. patotnye suami la yg bergegas tgk isteri

    BalasPadam
  2. tengok keadaan dan kesesuaian.. :p

    napa guna tanpa nama ye?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...