terima kasih sahabat

Ahad, 18 Mac 2012

ingin kenali islam

ambrosit anak cagak

pelajar ini bernama ambrosit anak cagak. berketurunan iban danbelajar dalam kelas 1 Dedikasi di SMKtpr.  first time saya masuk ke kelas, saya bagitau pada pelajar2 nie, sape yg bukan beragama Islam bole keluar dan pergi ke bilik moral. cikgu bhuva tunggu kat sana.

pelajar2 nie pun bangun...dan terus keluar tanpa saya mengamati wajah setiap seorang. yang saya perasan adalah, wajah2 pelajar asli dan pelajar india. esoknya, belum sempat saya buat pengumuman, dia dah bangun dulu dan nak keluar kelas. saya terkejut dan terus bertanya kepada dia, awak nak ke mana? dia menjawab " saya bukan beragama Islam, cikgu." ohhh jawab saya.

oklah, nt sambung. hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...