terima kasih sahabat

Isnin, 20 Ogos 2012

hari raya 2012

berikut adalah sebahagian gambar raya saya pada tahun 2012..
ok bole layan....
i malu sebenarnya....
dan sebenarnya..... aaaahhhhh

kat kg atuk abg.....
klasikkkkkkk
suka sangat..

kakcik.... ibu mengandung yang nampak sweet kali ini..

hulurkan tangan mohon kemaafan.
semalam 19.8.2012 genap 9 bulan usia perkahwinan kami...
walaupun baru setahun jagung, mungkin byk jg kekhilafan yang telah berlaku...
tak sangka, air mata ini gugur juga di pagi raya... sebagai tanda kemaafan dan tanda kesyukuran padaMu Ilahi.....
moga keluarga kami dalam mawaddah dah rahmat Allah selalu..

ini ibu bapa saya...
alhamdulillah dapat bergambar bersama2 pada raya kali ini..
lagi2 bila baru pertama kali sambut raya bersama suami....
banyak kenangan yang baru tercipta......
doakan ayah saya sihat n panjang umur utk beribadat kepadanya ok...

pose istimewa dari kami...
hehehehe

suami saya di kampung mbahnya..
bestkan suasana kg... tenang sangat..

doakan kami bahagia..
:)

salam lebaran untuksemua..
tahun ini tahun pertama kami beraya sebagai pasangan suami isteri...
alhamdulillah...syukur ke hadratmu....
mudah2an tahun depan beraya bertiga pula... 

kakak saya..... @mumtazah

my sibling.. just yg pempuan.... nabilah sorang tiada pada aidilfitri kali ke 3 ini...

gambar nie masa di rumah keluarga suami

ampunkan mimi mak dan ayah..

duit raya untuk anak2 buah.... 

first time suami saya ada anak buah yang ramai... hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...