terima kasih sahabat

Isnin, 6 Ogos 2012

jalan2 sekitar KL

ahad lepas... tetiba abang ajak saya ke KL.. saja jalan2.. saya apalagi, terus setuju... maklumla... memang kaki jalan... hihi

ok, boleh layan gambar2 kami nie ok...

gambar nie masa dah lepas shopping.. penat sangat... tgk tu gambar kat sogo... macam lautan org.. setahu saya setiap tahun situasi tu mcm tu... jadi x heran la....
bila org ramai2 sibuk berebut2 pilih handbeg, saya apa lagi.. turut serta dan akhirnya dapatla 1 beg sembonia... jadilah..... :))))))
gambar yg bawah tu, kesian kan abg ku kepenatan... kepala dah masuk angin......
tapi saya tetap segar bugar... al maklumla semangat shopping....... lapar pun rasa kenyang... hihihi
gambar nie masa saya dalam perjalanan nak pegi... mula2 bawak keta, pastu penat n ngantuk pulak... hihi
pastu saya pun bagi cadangan pada suami : abg, jom kita naik komuter nak... teringin la naik komuter....
suami pun setuju... wah... bestnya naik komuter.. dah lama tinggalkan alam terkejar2 komuter n lrt nie...
kami pun letakkan la keta kami di seremban... masa otw pegi tu, ada terserempak kejadian eksiden... ermmmmm
gambar nie masa dalam komuter then tgk ramai org nak beli tiket lrt... beratur.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...