terima kasih sahabat

Ahad, 25 Oktober 2009

senandung mekar ukhwah.. SMKTPR 2009

bersama sebahagian guru smktpr

bersama cikgu syazulia

saya, cikgu sahfinaz dan cikgu syazulia..
ajk kebiru..

saya, pk HEM, pk Koko merangkap pk1, puan pengetua, cik sahfinaz n ustzh faridah (ahli bait)

senandung mekar ukhwah smktpr 2009 itulah tema bagi majlis akhir tahun sekolah saya bagi tahun ini anjuran KEBIRU (kelab bilik guru). majlis ini telah diadakan pada 24 Oktober 2009 di Zara Alfresco International Restaurant, Oasis, Johor Port kat Pasir Gudang.. sebenarnya tempat ini tak jauh dari sekolah.. cuma kiteorg je tak tau tempat tu kat ner..

saya sebagai AJK Kebiru tentunya orang yang agak sibuk tentang pengurusan majlis tersebut.. kami hanya mempunyai 8 orang Ajk sahaja untuk menganjurkan majlis ini... hmm penatnya memang terasa.. Alhamdulilllah..semuanya berjalan dengan lancar.. sebarang komen bolehlah diutarakan pada laman FB yang direka rakan sejawat saya.. heee

gambar-gambar majlis akhir tahun itu insyaalah saya akan post kemudian kerana beberapa masalah yang tak dapat dielakkan... segala kenangan sebelum, semasa dan selepas majlis itu berlangsung, akan terpahat dalam memori saya.. . . yang paling seronoknya, saya antara tetamu bertuah kerana nombor saya telah dipilih antara nombor yang bertuah... heee tp hadiahnya pulak, saya dapat hadiah yg saya tak berapa suka masa ajk kebiru sibuk membeli hadiah..hehehe tp syukurlah kerana saya jarang terkena nombor bertuah ini... apapun, yg penting, saya antara AJK KEBIRU yg bertuah... jgn marah kengkawan yek..

 mudah-mudah Allah permudahkan urusan kamu dalam segala hal.. ingatlah, setiap kesusahan itu ada kesenangannya.. saya harap kamu tabah menghadapi liku-liku hidup ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...