terima kasih sahabat

Ahad, 18 Oktober 2009

setelah sekian lama... akhirnya...


setelah sekian lama.. akhirnya allah temukan jua jawapannya.. hee lain macam je ayat.. sebenarnya begini, setelah sekian lama saya tak post ape2 akhirnya saya berkesempatan mencoretkan luahan hati saya untuk tatapan semua... untuk pengetahuan pembaca-pembaca setia (macam ade..), laptop saya ade problem jap, sbbtu saya dah lame tak post ape2.. lg pun,, kat fikiran nie mcm2 yg difikirkan..


sebenarnya banyak yang nak diceritakan,pasal raya, kenduri nabeela, adik nabela pergi berangkat ke mesir, sampailah cerita open house..semua saya tak dapat nak post untuk semua..tapi..bolehlah buka laman kakak2 saya. http://nazri-mumtazah.blogspot/ atau http://deenorsya.blogspot/ kalau saya cerita pun..mesti citer n gambar yg same.. heee


yg menarik n tak menariknya.. sejak naik sekolah.. budak2 nie kata aku nampak lain.. minggu pertama selepas naik sek dari raya.. saya masuk kelas tingkatan 4PA.. masuk je.. budak2 nie tegur.. cikgu, nape cikgu nmpk lain.. ade ape2 ke ckgu2? ape yg lainnya awk? saya tak de ape2 pun...soal saya pd pelajar2 nie.. cikgu nmpak tembam.. hehe nilah kali pertama org kata saya dah tembam..huahua saya jawab: saya makan banyak time raya, tembamlah...


pada ahad lalu (11 okt 09) saya dan housemate aku telah mengadakan open house.. adelah beberapa kenalan yg datang.. tetamu utama mestilah warga SMKTPR.. tetiba ade seorg kakak tu tegur saya.. umi dah gemuk sikit la sekarang.. erm.. yeke? riso jgk nie.. hahaha kurus salah, gemuk pun salah eh? macamtu lah manusia.. tp aku bersyukur kerana diberi kesihatan tubuh badan jasmani dan rohani...


setelah sekian lama.. akhirnya.. (episod 3) Allah bukakan pintu hati kami.. mudah-mudahan ape yg dirancang, diharap, akan menjadi kenyataan.. Ya Allah.. kau permudahkan lah urusan kami..berkatilah kami dan redhailah kami.. hati ku tergamam, tak terkata, saat soalan itu diajukan kepada ku.. ermm.. mungkin dah sampai masanya.. kalau itu yg terbaik dari Allah, aku terima dengan redha.. Kerana Dialah sebaik-baik perancang... insyaAllah, saya akan cuba jadi yg terbaik untuk kamu!

5 ulasan:

  1. Tembam tu, sebab senang ati........sudah jumpa yang berkenan di hati. Semoga apa yang dirancang menjadi kenyataan dan berbahagia selalu hingga ke akhir hayat.

    BalasPadam
  2. Kenapa ayat berbelit-belit......
    Patutlah Pak Lang tengok sajak-sajak dan puisi selalu menghiasi blog Mimi.
    Apa-apa hal pun Pak Lang ucapkan tahniah dan berdoa agar Mimi bahagia dengan si dia tu.

    BalasPadam
  3. mimi catat tgh malam td.. biase tdo awl.. sbb tu berbelit kot, heheheh

    BalasPadam
  4. "Don't marry with someone you can live with; but marry with the person who you cannot live without."-old saying.

    BalasPadam
  5. hah? the soofi dah nak kahwen? heeeee ;D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...