terima kasih sahabat

Selasa, 14 April 2009

harinie mesyuarat... mesyuarat entah kali ke berapa...


setelah 4 bulan berkhidmat di sekolah ini...macam2 perasaan yang saya rasa,,, begitu teruja sekali... dapat saya rasakan, tugas mendidik ini sangat mencabar.... manusia ini tidak sama semuanya.. memanglah...orang melayu rambut dia hitam, tp hati macam2... yang kadang2 kita tak boleh nak menterjemahkan mereka.. hanya Allah sahaja yang dapat menilai kehidupan mereka macamana di dunia yang fana ini....


alhamdulillah.. sepanjang berada di sini, saya dapat belajar bermacam2 karenah manusia.. syukran kathiran saya ucapkan kepada semua insan yang telah mewarnai hidup saya ini... hanya Allah sahaja yang dapat membalas segalanya kepada semua... saya akui, saya bukanlah yang terbaik..terlalu banyak kekurangan dan kelemahan yang saya miliki... saya masih memerlukan antum semua untuk meneruskan hidup ini....


Ya Allah, engkau berilah ganjaran yang setimpal ke atas insan2 yang telah menjadikan saya sehingga tahap ini... saya akui, tanpa mereka, siapalah saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...