terima kasih sahabat

Selasa, 19 Mei 2009

bulan mei

selamat hari guru kepada semua guru
dan
selamat hari ibu kepada semua ibu terutama kepada bonda tersayang Hjh Sadiah Salim
mungkin semua tertanye2 knp saye dah lame tak update blog nie... thanks kepada sesape yg sudi membacenya.. banyak sebab2 nya kalo nak diceritakan... tetapi saya menjaga lidah saya mulai semalam..saya takut akan menyebabkan hati yang terluka.. oleh itu..saya meminta maaf kepada semua yang terluka hati dek percakapan saya... hanya Allah sahaja yang tahu perasaan saya pada ketika ini....

5 ulasan:

  1. Apasal pulak anak sedara Pak Lang ni.....?

    BalasPadam
  2. "Menyesal tidak berbicara lebih baik daripada menyesal berbicara." Renungan di copy paste dari laman i luv islam

    BalasPadam
  3. Paklang n azz yg dirahmati;
    tiade ape..hanya muhasabah diri..sbb kelmarin saya beri tazkirah pada pelajar pasal lidah..ada hadith yg mengatakan orang yang paling ramai di neraka adalah wanita kerana kebanyakan mereka tidak menjaga lidah..oleh itu, daripada tidak dapat berkata yang baik, adalah lebih baik kita berdiam diri...

    BalasPadam
  4. salam umi y di hormati...
    selamat hari guru...sebenarnye bleh x berikan email umi pd sy..sy nk mntak nasihat secara personal dng umi...hrap dpt d pertimbangkan...
    berharap

    BalasPadam
  5. ntahspeaku y dirahmati...
    email saya umi_kalsom83@yahoo.com
    bleh la kite berkongsi idea...
    yg baik dtg dari Allah, yg buruk dtg dari kelemahan diri saya sendiri...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...