terima kasih sahabat

Isnin, 10 Mei 2010

Kursus dan bengkel pemantapan P&P dan bengkel Penandaan Tasawwur Islam SPM 2010

pada sabtu yang lalu, saya telah mengikuti kursus dan bengkel pemantapan P&P untuk subjek Pendidikan Islam... memandangkan tahun ini merupakan tahun kedua saya mengajar, maka semakin ramailah kenalan yang saya kenali... salah seorang teman yang saya kenali semasa mesyuarat panitia Tassawwur Islam memberitahu saya bahawa pada hari Isnin (10.5.10) PPD akan mengadakan bengkel penandaan Tassawwur Islam spm... tp.. surat tidak sampai di sekolah saya... sehinggalah hari Isnin surat masih tidak sampai... ,maka, camne saya nak pegi ek? emmm last2 saya diizinkan untuk pergi dalam pukul 9 pagi... lewat 1 jam... ermmm sabar ajelah.. saya pun selaju yang boleh untuk mengejar waktu.. Al-Hamdulillah.. semuanya selamat... tapi sepanjang saya menghadiri bengkel tersebut, kepala saya terasa amatlah sakit.. pening kepala.. entahlah.. kurang tidur ke..terlebih tidur ke terlalu banyak berfikir ke atau saya teringat kat seseorang... emmmmm............. sampai sekarang kepala saya masih lagi pening.. panadol x de.. dah abis pulak... ermmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...